.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازی در دونقش؟!
عقیل امامی
بازی در دونقش؟!


عرصه سیاست عرصه شگفتی های فراوانی است که به واسطه همین ویژگی انحصاری آن را به صفحه شطرنج شبیه می دانند. در صفحه شطرنج بازیگر ماهر می تواند با بهره گیری از مهره های در اختیاری که همزمان در چند نقش ظاهر می شوند حریف را مغلوب سازد و یا با حرکت چند مهره کلیدی سیطره خود را بر این صفحه حفظ کنند.
و اما حکایت ما در شطرنج سیاست شنیدنی تر از است چه که عاملان متکی به ابزار قدرت که علی الاصول باید مدافع حامیان واقعی خود در این عرصه باشند در شرایط حساس تغییر جهت داده و با فراموشی این نقش، اهداف مخالف را پیگیری می کنند و از این رو نمی توان در میدان کارزار به آنها اطمینان کرد.
در استان مازندران که با روی کارآمدن دولت نهم چهره های جوان و کارآمد و پرانرژی و عاشق خدمت جایگزین عناصر ناصالح و غیرهمسو با مصالح و منافع کشور شده اند، چندی است شاهد تحولاتی هستیم که تحلیل آن جز آزرده خاطری دوستداران اصولگرا و حامیان دولت عدالت محور ثمری ندارد.
متاسفانه شماری از مدیران و مسئولان به ظاهر کارگزار دولت نهم که شأن و مرتبت حضور آنها ناشی از استقرار دولت اصولگرا است با فراموشی جایگاه و مقام خود، رفتار مغایر با اهداف و مشی رئیس جمهور مردمی و مکتبی را به نمایش می گذارند و با کسانی نرد دوستی می بافند که تعجب خادمان واقعی جریان اصولگرا و حماسه آفرینان انتخابات سال 84 را برانگیخته بنحویکه وامداری خود به متحدان سیاسی پشت پرده را از طریق جابجایی مهره ها و پیگیری اهدافشان آشکار می سازند.
نیروهای اصولگرا و شیفتگان راستین خدمت که در ادامه راه فرزند پاکباخته و رشید ملت و سکاندار قوه مجریه به چیزی جز خدمت خالصانه به نظام و انقلاب نمی اندیشند، اینک بواسطه نجات ذاتی خود و مصالح پایدار اصولگرایی خوشتنداری را پیشه خود ساخته و منتظر پالایش عرصه خدمتگزاری بی منت از وجود مهره هایی هستند که با بازی در دو نقش قصد فریبکاری دارند و ناخواسته به مهره هایی در دست افراد و جریاناتی تبدیل شده اند که کمترین نسبتی با جریان و مصالح اصولگرایی ندارند.
اگرچه دست یاری چنین افرادی به مناصب خدمتگزاری در دولت نهم بواسطه پیشینه سیاسی و سابقه اجرایی آنها در دورانی که مدیران ساعی اصولگرا از جرگه اجرایی کنار گذاشته شده اند، جای تأمل دارد و صندلی آنها بدون کمترین تکانی پابرجا بود نباید در شرایط حساس کنونی که دولت خدوم با اطمینان بالای مردم بی وقفه و مداوم مشغول کار و تلاش مجاهدانه است، از خسارتهای فراوان ناشی از تداوم حضور این قبیل مدیران در سال پایانی عمر دولت نهم که قطعاً دغدغه ای برای استمرار خدمات ارزنده این دولت در سالهای آتی ندارند، غافل بود.

عقیل امامی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.